Nie tańsi, lecz lepsi
Nie tańsi, lecz lepsi
Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz ze Szczecina to prawdopodobnie pierwsza polska agencja reklamowa, która podpisała kontrakt na całościową obsługę kreacyjną zachodniej firmy - niemieckiego producenta ekskluzywnych zestawów audio-wideo o nazwie Ceratec. Artur Gnat, dyrektor strategiczny agencji, zapewnia, że firma będzie nadal poszukiwać klientów z Unii Europejskiej.
- Nasza agencja dość wcześnie zaczęła nabierać doświadczeń we współpracy z zachodnimi firmami, czemu sprzyjała niewątpliwie nasza lokalizacja w Szczecinie - mówi Artur Gnat.
W 1995 roku spółka wygrała konkurs z udziałem kilku polskich i holenderskich agencji, dotyczący wprowadzenia na polski rynek holenderskiej wódki Royalty. Później przez dwa lata budowała świadomość tej marki wśród Polaków.
- Naszym atutem był fakt, że byliśmy stąd - przyznaje Artur Gnat. - Wódka jest produktem na tyle specyficznym, że bez znajomości mentalności Polaków, kultury konsumpcji oraz specyfiki rynku nie ma co marzyć o sukcesie.
Potem agencja budowała jeszcze w Polsce wizerunek kilku innych produktów rodem z Unii Europejskiej: fińskich farb, szwedzkich zabawek, duńskich jogurtów. Od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta