Kodeks pracy: trzeba zmienić regulaminy
Kodeks pracy: trzeba zmienić regulaminy
Pracodawcy muszą wprowadzić do swoich przepisów wewnątrzzakładowych niektóre zmienione przepisy kodeksu pracy. Jest z tym problem, gdyż nie przewidziano tu odpowiednich trybów postępowania. Nie wiadomo np., jak wyłonić przedstawicielstwo załogi, z którym pracodawca może porozumieć się co do stosowania mniej korzystnych warunków zatrudnienia od zapisanych w umowach o pracę. Jak więc zmienić regulaminy pracy czy wynagradzania? Jak ma wyglądać prawidłowy regulamin funduszu socjalnego?
Wątpliwości w tych kwestiach wyjaśnią w czwartek, 5 grudnia, w godz. od 10.00 do 12.00 pod warszawskim numerem telefonu 625-61-37 IWONA HICKIEWICZ, dyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy, i PIOTR WOJCIECHOWSKI, specjalista z tego departamentu. Pytania można również przesyłać faksem: 653-00-07, oraz e-mailem: renata.majewska@rp.pl .