Satysfakcja klientów w branży TSL
Satysfakcja klientów w branży TSL
Badanie branży TSL, które publikowane jest w czerwcu każdego roku na łamach dodatku "Rzeczpospolitej" "Logistyka, Transport, Spedycja", postanowiliśmy wspólnie z redakcją rozszerzyć na badanie satysfakcji klientów tej branży. Badania według zastosowanej obecnie metodologii były również przeprowadzone w 1999 r. i w 2000 r. Dzięki temu możemy spojrzeć na rynek w ujęciu dynamicznym. Celem badań było wskazanie profilu idealnego przedsiębiorstwa TSL, widzianego oczami klientów. Chcieliśmy również uzyskać informację, jak na tym tle kształtuje się ocena poszczególnych firm, które działają na tym rynku, jak bliskie są one ideałowi. Jednak ten drugi cel wobec relatywnie małej liczby odpowiedzi nie mógł być osiągnięty. Kolejne badania planowane są w następnym roku. Podejmiemy również próbę realizacji obu celów. Powyższe badania mogą być jednak traktowane jako pilotażowe i według mojej opinii odzwierciedlają tendencje na rynku. Należy również pamiętać, że badania zostały przeprowadzone w trudnym momencie, szczególnie dla branży TSL. Od 1 października 2002 roku zostały wprowadzone przepisy AETR (o 3 miesiące wcześniej niż planowano), dotyczące czasu pracy kierowcy.
W konsekwencji na rynku, wobec restrykcyjnych kontroli Inspekcji Transportu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta