Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cena jak na bazarze

11 marca 2003 | Kultura | JC
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

RMF FM reklamuje się płytą za 9,99 zł - W ciągu pierwszych dni sprzedano 200 tysięcy egzemplarzy - Kolejna odsłona pojedynku z Radiem Zet

Cena jak na bazarze

WYBRANE KAMPANIE REKLAMOWE RMF FM I RADIA ZET

RMF FM wykupiło ponad 1000 billboardów, aby wypromować płytę

FOT. PIOTR KOWALCZYK

Album "RMF FM. Moja i Twoja muzyka" w cenie 9,99 zł, na którym polscy artyści: Edyta Górniak, Anita Lipnicka, Kasia Kowalska, Varius Manx, Urszula, Perfect i Patrycja Markowska - wykonują przeboje światowych gwiazd, może stać się wielkim marketingowym sukcesem radia. Jak jednak wytłumaczyć kupującym, że jedna płyta kosztuje 10 zł, tyle co piracki krążek, inna zaś powyżej 30 zł.

Muzyczny środek

RMF FM wystartowało z kolejną gigantyczną akcją marketingową "Moja i Twoja muzyka". Jej sztandarem jest album z 13 piosenkami, które wykonują: Kasia Kowalska, De Mono, Varius Manx, Perfect, Urszula, Anita Lipnicka, Edyta Górniak, Patrycja Markowska. Krajowi artyści zgodzili się wykonać nowe, polskie wersje światowych przebojów Roxette, Roberta Palmera, Neneh Cherry, Boba Marleya, Stinga, The Police, Philla Collinsa, Simple Red, Tiny Turner, Dawida Bowiego. Znawcy rynku mediów odbierają to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2870

Spis treści
Zamów abonament