Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak się skutecznie wyróżnić

03 czerwca 2003 | Dobra firma | ZZ

FIRMA W INTERNECIE

W naszym cyklu "Małe i średnie firmy w Internecie" dziś o możliwości reklamowania w sieci

Jak się skutecznie wyróżnić

  • FORMY REKLAMY W INTERNECIE
  • RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W POLSCE
  • INNE FORMY REKLAMOWE
  • TYDZIEŃ TEMU...

Sama obecność przedsiębiorstwa w Internecie przez jego własną witrynę WWW już jest jedną z form promocji. Przegląd takich witryn prowadzi jednak do wniosku, że część firm poprzestaje na dość skromnej obecności pod względem merytorycznym i technicznym. Tymczasem Internet wniósł do biznesu nowe formy marketingu i reklamy, które pozwalają wyróżnić firmę lub jej produkt na tle konkurencji, także tej, która już jest obecna w sieci.

Wiedza o możliwościach i sposobach reklamowania w Internecie może być użyteczna dla przedsiębiorstw z co najmniej dwóch powodów. Mogą one oczywiście korzystać z tej reklamy, nie będąc w sieci (nie dysponując własną stroną WWW). Może się także okazać, że mając własny serwis internetowy - mogą przyciągać reklamy. Albo tak budować serwis, rozwijać działalność w Internecie, aby zainteresowała ona także potencjalnych reklamodawców.

Rozwój, ale nie burzliwy

Reklama w Internecie, w dość krótkim czasie, istotnie się przeobraziła. Jeszcze nie tak dawno wiele...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2939

Spis treści
Zamów abonament