Koniec z nudą
Koniec z nudą
(C) ASTRA
Rz: Ople charakteryzowały się sportowym podwoziem i często niezbyt ciekawą stylistyką. Zaprezentowana pięciodrzwiowa astra III ma atrakcyjną, dynamiczną sylwetkę. Czy to koniec z nudą w Oplu?
FOT. ROBERT PRZYBYLSKI
ASTRA III
W astrze III wykorzystano zmodernizowaną platformę obecnego modelu. Tylko jedna część została przeniesiona - przednia wytłoczka podłogi, reszta koncepcyjnie jest identyczna z astrą II, lecz są to zupełnie nowe komponenty. W karoserii wykorzystano wysoko wytrzymałe stale, zwiększając sztywność skrętną o 15 procent (do 14,5 tys. kN/s) i o 50 procent sztywność podłużną na zginanie.
Silniki benzynowe od ekonomicznego 1,4 (90 KM) po stosowany w astrze II OPC 200-konny turbo i diesle 1,7 o mocy od 80 do 100 KM oraz 150-konny silnik Fiata 1,9 JTD współpracują z 5- lub 6-stopniowymi skrzyniami ręcznymi, automatycznymi i zautomatyzowanymi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta