Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie określenia standardów nauczania dla poszczególnych kierunków studiów i poziomów kształcenia (załączniki 68-69)
Standardy nauczania dla kierunku studiów:
zarządzanie i marketing
STUDIA MAGISTERSKIE
I. WYMAGANIA OGÓLNE
Studia magisterskie na kierunku zarządzanie i marketing trwają co najmniej 4,5 roku (9 semestrów). Łączna liczba godzin zajęć wynosi około 3.000, w tym 1.425 godzin określonych w standardach nauczania.
II. SYLWETKA ABSOLWENTA
Absolwenci znajdują zatrudnienie w handlu, przemyśle, usługach, w różnego rodzaju agencjach konsultingowych, w organizacjach gospodarczych, organizacjach pracodawców.
III. GRUPY PRZEDMIOTÓW I MINIMALNE OBCIĄŻENIA GODZINOWE
A. PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO 300
B. PRZEDMIOTY PODSTAWOWE 615
C. PRZEDMIOTY KIERUNKOWE 510
Razem: 1.425
IV. PRAKTYKI
Dla tego kierunku nie przewiduje się obligatoryjnej formy praktyki.
V. PRZEDMIOTY W GRUPACH I MINIMALNE OBCIĄŻENIA GODZINOWE
A. PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO 300
1. Języki obce 120
2. Przedmioty ogólnospołeczne (2-3) do wyboru spośród następujących: filozofia, socjologia, logika, historia gospodarcza, geografia ekonomiczna, psychologia 90
3. Wychowanie fizyczne 90
B. PRZEDMIOTY PODSTAWOWE 615
1. Mikroekonomia 90
2. Makroekonomia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta