Jak w wielkiej korporacji
Jak w wielkiej korporacji
- Rozmowa na gorąco : Wally Olins, specjalista od promocji narodowych marek
Chociaż sztandarowym produktem eksportowym Francji jest energia elektryczna, większość mieszkańców Europy i innych kontynentów kojarzy ten kraj z winem. W powszechnej opinii Niemcy znani są z solidności, promują więc swoje wyroby jako trwałe i niezawodne. Zdaniem ekspertów marka narodowa jest więc cennym kapitałem, ponieważ przekłada się na łatwiejszą sprzedaż produktów poza własnym krajem. Zachęca także zagranicznych inwestorów i turystów do prowadzenia interesów i odwiedzania tych państw. Prace nad stworzeniem marki narodowej prowadziło ok. 30 najważniejszych krajów świata.
Wiele pomysłów, różne idee
Mimo wielu prób nie udało się jeszcze stworzyć spójnej koncepcji marketingu Polski. W przeszłości prowadzone były różne kampanie promocyjne naszego kraju, za każdym razem prezentując inne walory Polski i sięgając do różnych technik i symboli. Nasz kraj miał więc być kojarzony z otwartym oknem na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta