Jak tracąc kalorie, zbierać gifty?
Kluby fitnes
Najpierw ćwiczenia, później do fryzjera, albo na pizzę ze zniżką
RAFAŁ GUZ
Programy lojalnościowe, system złotych kart, klienci z rekomendacji. Tylko nieliczne stołeczne fitness cluby oferują system profitowych promocji dla stałych klientów. Jeszcze pięć lat temu wiele z obecnie ogólnodostępnych fitnessów mogło poszczycić się doborowym towarzystwem - członkostwo tylko z rekomendacji. Dziś różnorodność ofert i wielość punktów sprawiły, że fitnessy stały się dobrem powszechnym. Wyznacznikiem elitarności jest cena i tzw. specjalne pakiety dla stałych członków. Najdrożej jest w przyhotelowych centrach, najtaniej w osiedlowych siłowniach "dla pakerów" pełnych blokersów.
Oferta zaproponowana przez sieć Starwood dotyczy fitness clubów znajdujących się w stołecznym Sheratonie i Westinie. Usługa fitness wchodzi w skład ogólnosieciowego systemu zbierania punktów - starpoints. Punkty są wymieniane na usługi świadczone przez 750 hoteli, w 80 krajach. Za każdego wydanego dolara zyskujemy dwa punkty, a przy złotej karcie - trzy. Gdy zgromadzimy np. 20 $, możemy udać się do restauracji, skorzystać z usług fryzjera z 15-proc. zniżką lub otrzymać pokój o wyższym standardzie, niż zamawiany. Sieć oferują tzw. lotniczy pakiet milowy - 1...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta