Coraz więcej Belli
TZMO SA a rynek materiałów higienicznych
Coraz więcej Belli
W ubiegłym roku wyroby Toruńskich Zakładów Materiałów Opatrunkowych SA miały ponad połowę udziałów w polskim rynku sprzedaży artykułów higieny osobistej. Różnego rodzaju panty, jednorazowe pieluszki ze znakiem Bella cieszyły się wśród klientek powodzeniem.
W porównaniu z drugim na naszym rynku potentatem -- koncernem Procter & Gamble -- wyroby TZMO są średnio o kilkanaście procent tańsze. Cenę pozwala obniżać m. in. własne biuro konstrukcyjne, które projektuje -- pracujące w spółce -- maszyny. Do tej pory w TZMO jest 6 maszyn do produkcji podpasek. Dzięki własnemu wykonaniu, każda z nich jest średnio o połowę tańsza od kupowanych za granicą.
Sto procent dywidendy
W ciągu trzech lat istnienia jako prywatny podmiot, spółka co rok...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta