Drogerie i perfumerie w sieci
Drogerie i perfumerie w sieci
Zagraniczne sieci drogerii i perfumerii zdobywają coraz większy udział w polskim handlu kosmetykami. Ich konkurencja dopiero w ubiegłym roku zmobilizowała krajowe sklepy do współpracy.
- Nigdzie w Europie nie ma na rynku kosmetyków tylu zagranicznych sieci, co w Polsce - ocenia Leszek Kamiński, właściciel dwóch warszawskich perfumerii L'Image i szef zarządu działającej od ubiegłego roku grupy współpracujących ze sobą Perfumerii Polskich. W grupie, która wkrótce przekształci się w stowarzyszenie, jest na razie 56 krajowych tzw. selektywnych perfumerii z luksusowymi kosmetykami. W imieniu swych członków Perfumerie Polskie negocjują z dystrybutorami marek, inwestują we wspólne logo, akcje reklamowe i promocyjne, a wkrótce chcą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta