Zawsze cierpi klient
Kłopoty z preselekcją
Zawsze cierpi klient
Przez kilku tygodni abonenci Telekomunikacji Polskiej SA korzystający na Śląsku z połączeń międzymiastowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych świadczonych przez operatorów alternatywnych mieli problemy z dodzwonieniem się. Konsultanci firmy tłumaczą im, że to wina konkurencyjnych operatorów.
Mające siedzibę w Bytomiu spółki B i D mają wspólne biuro i preselekcję na usługi NOM. Kłopoty z połączeniami za granicę i na komórki zaczęły się pod koniec lutego. - Dzwoniliśmy do błękitnej linii. Konsultanci TP SA - Beata Loska, pan Serafin i Izabela Socha - powiedzieli, że z problemem mamy się udać do NOM,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta