Ostra konkurencja cenowa
Ostra konkurencja cenowa
O 5 proc. spadła wartość rynku audio-wideo w 2003 r. Na sprzęt elektroniczny Polacy wydali 750 mln USD. Powodem spadku są coraz niższe ceny urządzeń. W ciągu roku obniżyły się one średnio o ponad 10 proc.
- W ubiegłym roku spadły ceny wszystkich produktów. Zarówno telewizorów, sprzętu audio, jak i wideo - mówi Grzegorz Chechłacz, prezes spółki HGM, badającej polski rynek elektroniki. - Najbardziej spadła wartość sprzętu drogiego. Telewizory plazmowe, które w 2002 r. kosztowały ok. 25 tys. zł, w zeszłym roku można było kupić za niecałe 20 tys. zł. Producenci wprowadzili ostrą konkurencję cenową. W efekcie np. odtwarzacze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta