Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ostra konkurencja cenowa

09 kwietnia 2004 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane

Elektronika Na sprzęt audio-wideo Polacy wydali w 2003 rok 750 milionów dolarów amerykańskich

Ostra konkurencja cenowa

O 5 proc. spadła wartość rynku audio-wideo w 2003 r. Na sprzęt elektroniczny Polacy wydali 750 mln USD. Powodem spadku są coraz niższe ceny urządzeń. W ciągu roku obniżyły się one średnio o ponad 10 proc.

- W ubiegłym roku spadły ceny wszystkich produktów. Zarówno telewizorów, sprzętu audio, jak i wideo - mówi Grzegorz Chechłacz, prezes spółki HGM, badającej polski rynek elektroniki. - Najbardziej spadła wartość sprzętu drogiego. Telewizory plazmowe, które w 2002 r. kosztowały ok. 25 tys. zł, w zeszłym roku można było kupić za niecałe 20 tys. zł. Producenci wprowadzili ostrą konkurencję cenową. W efekcie np. odtwarzacze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3199

Spis treści
Zamów abonament