Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko w oko z klientem

31 maja 2004 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Rozmowa z Hansem Adelmannem, prezesem Europejskiej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (FEDSA)

Oko w oko z klientem

(c) MICHAŁ SADOWSKI

Rz: Jak często kupuje pan produkty firm sprzedaży bezpośredniej?

HANS ADELMANN: Ja sam rzadko robię zakupy. Tym się zajmuje moja żona. O ile wiem, kupuje w sprzedaży bezpośredniej kosmetyki.

Wielu Polaków nadal traktuje z rezerwą tę formę handlu. Czy bardzo różnimy się od rozwiniętych rynków?

W sprzedaży bezpośredniej Polska jest rozwijającym się rynkiem. Nic dziwnego, skoro przed 15 laty bezpośrednia dystrybucja, która na Zachodzie od lat jest częścią codziennego życia, była tu w zasadzie nieznana.

Możliwości rozwoju są tu bardzo duże. Ludzie przekonują się, że firmy sprzedaży bezpośredniej oferują produkty wysokiej jakości i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3240

Spis treści
Zamów abonament