Świetlna reklama 100 proc. droższa
Świetlna reklama 100 proc. droższa
Za każdy dzień zajęcia jednego metra kwadratowego pasa drogowego dla umieszczenia reklamy trzeba zapłacić od 10 gr do 1,80 zł. Kwoty drożeją o 100 proc., jeśli reklama jest świetlna lub podświetlana.
Szczegóły podał minister infrastruktury w rozporządzeniu, które dziś wchodzi w życie (Dz. U. nr 129, poz. 1369).
Zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta