Nie zwodzić konsumentów
Nie zwodzić konsumentów
Umowy ubezpieczeń komunikacyjnych są nieprzejrzyste i niezrozumiałe dla konsumentów, za odstąpienie od nich firmy ubezpieczeniowe żądają zbyt wysokich kwot. Nadal utrudniają klientom dostęp do akt szkodowych, choć przepisy to gwarantują.
- To nie wszystkie przewinienia, jakie mają na swym koncie firmy ubezpieczeniowe. Każdej z dziewięciu firm, których umowy przeanalizowaliśmy, można zarzucić niewłaściwe traktowanie konsumentów. Jednak podstawowy zarzut to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta