Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie zwodzić konsumentów

22 lipca 2004 | Prawo | HF

Ubezpieczenia komunikacyjne Z umów muszą zniknąć niejasne i niekorzystne warunki

Nie zwodzić konsumentów

Umowy ubezpieczeń komunikacyjnych są nieprzejrzyste i niezrozumiałe dla konsumentów, za odstąpienie od nich firmy ubezpieczeniowe żądają zbyt wysokich kwot. Nadal utrudniają klientom dostęp do akt szkodowych, choć przepisy to gwarantują.

- To nie wszystkie przewinienia, jakie mają na swym koncie firmy ubezpieczeniowe. Każdej z dziewięciu firm, których umowy przeanalizowaliśmy, można zarzucić niewłaściwe traktowanie konsumentów. Jednak podstawowy zarzut to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3284

Spis treści

Olimpiada Letnia 2004 w Atenach

Zamów abonament