Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Heyah zachęcając, odstrasza

04 sierpnia 2004 | Prawo | HF

Prawo reklamy Polska Izba Turystyki sprzeciwia się kampanii negatywnej

Heyah zachęcając, odstrasza

Kampania reklamowa firmy Heyah - "Nie jedźcie nad morze", "Nie jedźcie na Mazury", "Nie jedźcie w góry" - wzbudza kontrowersje i otwiera dyskusję, czy negatywna reklama może naruszać prawo lub dobre obyczaje. Kampanii Heyah sprzeciwia się Polska Izba Turystyki. Twierdzi, że szkodzi ona branży turystycznej.

- Billboardy Heyah odstraszają od wyjazdów krajowych. Mało, że tego lata pogoda nie dopisuje, to jeszcze pojawia się kampania, która godzi w interesy branży turystycznej. W niektórych ośrodkach jest o 40 proc. mniej turystów niż w zeszłym sezonie - mówi Jan Korsak, prezes Polskiej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3295

Spis treści

Olimpiada Letnia 2004 w Atenach

Zamów abonament