Heyah zachęcając, odstrasza
Heyah zachęcając, odstrasza
Kampania reklamowa firmy Heyah - "Nie jedźcie nad morze", "Nie jedźcie na Mazury", "Nie jedźcie w góry" - wzbudza kontrowersje i otwiera dyskusję, czy negatywna reklama może naruszać prawo lub dobre obyczaje. Kampanii Heyah sprzeciwia się Polska Izba Turystyki. Twierdzi, że szkodzi ona branży turystycznej.
- Billboardy Heyah odstraszają od wyjazdów krajowych. Mało, że tego lata pogoda nie dopisuje, to jeszcze pojawia się kampania, która godzi w interesy branży turystycznej. W niektórych ośrodkach jest o 40 proc. mniej turystów niż w zeszłym sezonie - mówi Jan Korsak, prezes Polskiej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta