Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

'Telewizyjne polowanie na dzieci'

27 października 2004 | Listy | CR

"Telewizyjne polowanie na dzieci"

Chciałbym bardzo podziękować pani Ewie Czaczkowskiej za publikację "Telewizyjne polowanie na dzieci" ("Rz" 246, 246, 19.10.2004 r.) . Jestem za całkowitym zakazem reklamy dla dzieci do co najmniej 14 lat ! Poza tym zakaz reklamy -czegokolwiek - powinien dotyczyć 10 minut przed i po programie dla dzieci. Perfidia nadawców polega na próbie stworzenia "nowego człowieka", czyli wychowania sobie konsumenta. Reklama wszelka zwyczajnie kłamie - namawianie do zakupów niezdrowych produktów żywnościowych jest nagminne. Dzieci nabierają mylnego wyobrażenia o świecie. Skandalem jest omijanie prawa przez nadawców, które opisała autorka artykułu.

W telewizji publicznej nie powinno być reklam w ogóle.

Maciej Krzak (adres do wiadomości redakcji)

Brak okładki

Wydanie: 3367

Spis treści

Rzeczpospolita poleca

Zamów abonament