'Telewizyjne polowanie na dzieci'
Chciałbym bardzo podziękować pani Ewie Czaczkowskiej za publikację "Telewizyjne polowanie na dzieci" ("Rz" 246, 246, 19.10.2004 r.) . Jestem za całkowitym zakazem reklamy dla dzieci do co najmniej 14 lat ! Poza tym zakaz reklamy -czegokolwiek - powinien dotyczyć 10 minut przed i po programie dla dzieci. Perfidia nadawców polega na próbie stworzenia "nowego człowieka", czyli wychowania sobie konsumenta. Reklama wszelka zwyczajnie kłamie - namawianie do zakupów niezdrowych produktów żywnościowych jest nagminne. Dzieci nabierają mylnego wyobrażenia o świecie. Skandalem jest omijanie prawa przez nadawców, które opisała autorka artykułu.
W telewizji publicznej nie powinno być reklam w ogóle.
Maciej Krzak (adres do wiadomości redakcji)


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)