Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Po zakupy z lepszą wiedzą

27 października 2004 | Prawo | HF

Prawo konsumenckie Handlowcy nie edukują klientów

Po zakupy z lepszą wiedzą

Handlowcy nie mają interesu w uświadamianiu klientów, jakie mają prawa i jakich informacji powinni oczekiwać od sprzedawcy - wynika z ankiety przeprowadzonej przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.

Nieświadomy swych praw konsument jest bez szans na rynku, zwłaszcza że handlowcy nie chcą edukować swych klientów. Zajmują się tym natomiast organizacje konsumenckie.

Informują m.in., że od kilku lat zmieniły się przepisy, które nakładają na nich liczne obowiązki.

Jeśli sprzedawca oferuje np. towar na raty, musi podać całkowity koszt kredytu z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3367

Spis treści

Rzeczpospolita poleca

Zamów abonament