Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nokia: zmiany strategiczne

21 grudnia 2004 | Ekonomia | PR

TECHNOLOGIE Nokia: zmiany strategiczne

Prezes Nokii Jörma Olilla wyjaśnił na łamach "FT", że niedawne zmiany w kierownictwie grupy (odejście wiceprezes Sari Baldauf, członka zarządu Jukka Bargquista, odpowiedzialnego za strategię Mätti Alahuntya) mają znaczenie strategiczne, a nie wiążą się z osłabieniem pozycji największego na świecie producenta telefonów komórkowych. Zmiany przygotowywano od 18 miesięcy, reorganizacja doprowadziła do utworzenia 2 nowych działów: multimedialnego i obsługi firm. O zmianach personalnych rozmawiano późnej. (AFP)

P.R.
Brak okładki

Wydanie: 3412

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament