Święty Mikołaj nakręca gospodarkę
Mikołaj rozdaje telefony komórkowe. W mniej grzecznej wersji - z dredami i kolczykiem w nosie reklamuje młodzieżową markę CroppTown. To tylko przykład przedświątecznej reklamy telewizyjnej, która mniej lub bardziej nachalnie podpowiada, co powinno się znaleźć pod choinką albo na świątecznym stole.
Jak wynika z danych badającej rynek telewizyjny firmy AGB Polska, reklam z wykorzystaniem motywu świąt i św. Mikołaja jest coraz więcej. W ubiegłym roku od 1 listopada do 14 grudnia wyemitowano 710 mikołajowych spotów za 6 mln zł, w tym roku mogliśmy ich obejrzeć trzykrotnie więcej. Według danych AGB Polska, w tym roku najwięcej zainwestował w nie Polkomtel (Plus GSM), Kraft Foods (kawa Jacobs), sieć hipermarketów Tesco oraz Coca-Cola.
Podwajanie obrotówDla większości sklepów czwarty kwartał jest zwykle decydujący dla wyniku finansowego całego roku.
- W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta