Konkurencja hiperstacji
- Nasze ceny z założenia mają być niższe. Stacja stoi na naszym gruncie i nie musi być dochodowa jak sklep. Przede wszystkim ma zwiększyć komfort dla klienta, który robi zakupy w Tesco - mówi Wojciech Sokół, rzecznik spółki Tesco Polska, która prowadzi największą sieć 47 już hipermarketów.
W tym tygodniu spółka uruchomiła pierwszą firmową stację benzynową przy sklepie na warszawskiej Pradze. To dopiero początek. Tesco, które w tym roku zainwestuje w swoje stacje ok. 9 mln zł, do końca grudnia chce jeszcze je...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta