Co wydarzy się w tym roku
JACEK KIESZKOWSKI, DYREKTOR MARKETINGU FIRMY ROCKWOOL JACEK KIESZKOWSKI, DYREKTOR MARKETINGU FIRMY ROCKWOOL
Zeszły rok był nietypowy ze względu na zmianę podatku VAT na materiały budowlane od 1 maja. O wiele więcej zamówień na nasze materiały izolacyjne zauważyliśmy na rynku już od początku roku. W "zwykłych" latach sezon budowlany zaczyna się dopiero od marca i trwa do początku listopada. W 2004 r., po wzmożonych zakupach do maja, nastąpiło wyciszenie popytu w kolejnych miesiącach, ponieważ inwestorzy prywatni mieli już zgromadzone wcześniej materiały do budowy swoich domów, które mogli kupić z niższą stawką podatku VAT.
Zanotowaliśmy też stopniowy wzrost sprzedaży naszych materiałów termoizolacyjnych dla deweloperów i gospodarzy obiektów komercyjnych: biurowców, magazynów i centrów handlowych.
W 2005 r. spodziewamy się lekkiego wzrostu sprzedaży, choć nie będzie na pewno gwałtownych skoków związanych z popytem. Cały czas inwestujemy, modernizujemy nasze technologie, staramy się poprawiać efektywność działania i jakość produktów. Szczególny dla nas był 2003 r., kiedy wybudowaliśmy fabrykę sufitów podwieszanych w Cigacicach. Wtedy też nastąpił znaczny wzrost zatrudnienia. W roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta