Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Uciec przed reklamą w TV

09 maja 2005 | Ekonomia | NR
źródło: Nieznane

Uciec przed reklamą w TV

Prawie dwie trzecie Polaków unika oglądania reklam telewizyjnych - wynika z kwietniowych badań firmy Ipsos-ASI. Gdy zaczyna się blok reklamowy, co szósty widz wychodzi z pokoju, prawie połowa sprawdza, co jest na innych kanałach. Tym poszukiwaniom sprzyja rosnąca liczba telewizorów z pilotem i coraz większy wybór programów. Do 4 proc. spadł odsetek Polaków, którzy uważnie oglądają reklamy. Prawie połowę widzów telewizyjne reklamy nudzą, a prawie co trzeciego - irytują.

Rz
Brak okładki

Wydanie: 3528

Spis treści
Zamów abonament