Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czytelnik odporny na promocje

09 maja 2005 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

MEDIA Wydawcy szukają sposobów na poprawienie wyników sprzedaży. W święta kupujemy mniej gazet Czytelnik odporny na promocje Za pomocą specjalnych dodatków i poradników dla czytelników coraz trudniej zwiększać nakłady prasy

Podobnie jak w lutym, także w marcu większość dzienników miała mniejszą sprzedaż niż przed rokiem. Mimo różnych dodatków i poradników oraz własnych "newsów" największe polskie dzienniki zanotowały w marcu spadek średniej sprzedaży w porównaniu z podobnym miesiącem 2004 roku - wynika z ostatnich danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Do spadku mogły przyczynić się święta - czytaniu i kupowaniu gazet nie sprzyjają świąteczne przygotowania czy wyjazdy urlopowe na Wielkanoc, która w tym roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3528

Spis treści
Zamów abonament