Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tradycyjny model do lamusa

23 maja 2005 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

MEDIA Popyt na telewizyjne programy informacyjne i rozrywkę stale rośnie Tradycyjny model do lamusa Kończy się era masowej telewizji finansowanej z reklam. Chcąc przetrwać, nadawcy powinni inwestować w nowe produkty i usługi

Nowy model biznesu telewizyjnego to multimedialne platformy, które swoje programy będą rozpowszechniać przez wiele różnych kanałów i na różne sposoby. Tradycyjny przekaz telewizyjny będzie tylko jednym z nich - przewiduje firma doradcza Deloitte w swym najnowszym raporcie "Stacje telewizyjne XXI wieku - w przededniu zmian w podzielonym świecie".

W raporcie zwraca się uwagę na widoczną już teraz fragmentację rynku telewizyjnego. W...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3540

Spis treści
Zamów abonament