Redukcja kosztów telefonicznych:jak to się robi
Na przykładzie trzech firm, w których telefon jest jednym z podstawowych narzędzi pracy, chcemy dziś przeprowadzić analizę kosztów usług telekomunikacyjnych. Premium Telemarketing świadczy telefoniczne usługi marketingowe, kancelaria Lambert&Wood zajmuje się między innymi obrotem wierzytelnościami i musi być w stałym kontakcie z klientami. Siódemka to duża firma kurierska, której pracownicy stale komunikują się z lokalnymi biurami i klientami. Żadna z tych firm nie wydaje na usługi telekomunikacyjne (telefonię stacjonarną, komórkową, Internet) mniej niż 10 tys. złotych miesięcznie (Siódemka nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych).
Chociaż wydatki są różne, widać wspólne cechy: najwięcej kosztują telefony komórkowe, na drugim miejscu - stacjonarne. Internet i transmisja danych to margines wydatków. Każdy operator, jeśli tylko może, korzysta w ten czy inny sposób z usług innych operatorów niż Telekomunikacja...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta