Wynajmij Napoleona, czyli sposób na bestseller
By wzbudzić zainteresowanie książką, stosuje się rozmaite sztuczki. Można zatrudnić Marilyn Monroe, zorganizować mecz futbolowy albo... zdać się na armię. Zupełnie nowe możliwości oferują blogi internetowe, gdzie zamieszcza się niezależne recenzje.
Znawcy amerykańskiego rynku książki twierdzą, że w USA nowy tytuł drukowany jest co 20 sekund. Duże budżety promocyjne wydawcy wiążą jedynie z autorami znanymi i sprawdzonymi. Inni mogą liczyć najwyżej na 10 tys. dolarów, czyli tyle co nic. Debiutujący pisarz musi więc wykazać się fantazją i przedsiębiorczością.
Gdy bohaterka powieści interesuje się modą, można zwrócić się o wsparcie do sklepu odzieżowego. Tak zrobiła Alison Pace, autorka debiutu "If Andy Warhol had a...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta