Wilczy apetyt na marki
Wszystko jest nie tak, jak trzeba. Miejsce zbyt eleganckie‚ czasu za dużo‚ metek trochę za mało. Ale impreza pod hasłem sample sale‚ czyli sprzedawanie drogiej mody za grosze‚ dopiero w Polsce debiutuje. Robi to więc ostrożnie‚ rozsądnie. Z tego samego powodu trzeba też wybaczyć klientom‚ że nie za bardzo potrafią się zachować. Są zbyt grzeczni‚ niepotrzebnie się spinają. Na organizowanych od 10 lat zamkniętych wyprzedażach w Paryżu obowiązuje prawo dżungli. Najpierw walczy się albo żebrze o zaproszenie od organizatorów‚ a potem rzuca na towar przeceniony nawet o 80 procent. Bez ceregieli wyrywa się komuś z rąk sukienkę albo pasek od projektanta‚ robi barykady z własnego ciała‚ żeby odizolować resztę towarzystwa od wieszaków z markowymi ubraniami. Podczas wyprzedaży butów Manolo Blahnika i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta