Drogo grali na emocjach
Trudno zliczyć, ile razy w ciągu ostatnich miesięcy mieszkaniec Polski oglądał twarz Donalda Tuska czy Lecha Kaczyńskiego. W historii polskich wyborów nie było jeszcze tak intensywnej kampanii w mediach. Zdaniem niektórych ekspertów: zbyt intensywnej. - Główne partie: PO, PiS i SLD nadużyły mediów, zwłaszcza telewizji i billboardów - uważa Jakub Bierzyński, prezes jednego z największych domów mediowych OMD Poland. Jego zdaniem komitety wyborcze wyrzuciły mnóstwo pieniędzy w błoto, wielokrotnie docierając z tym samym komunikatem do odbiorcy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta