Agresywna reklama wabi klientów
W końcu października fundusze inwestycyjne dysponowały 54,2 mld zł, czyli prawie o 900 mln zł więcej niż miesiąc wcześniej i aż o 16,5 mld zł więcej niż na początku tego roku.
Reklama robi swojeDotychczas fundusze pozyskiwały środki przede wszystkim dzięki rozwijaniu sieci dystrybucji. Ostatnio coraz większy wpływ na ich rosnącą popularność mają kampanie reklamowe. Najaktywniejsze w tej dziedzinie jest TFI BZ WBK AIB. Według szacunków jednej z firm monitorujących rynek reklamy, od początku roku wydało ono na ten cel prawie 5 mln zł, czyli 30 proc. wydatków reklamowych wszystkich funduszy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta