Klienci za ochroną środowiska
- Byliśmy pierwszą dużą spółką z branży, która uznała potrzebę walki ze zmianami klimatycznymi - chwali się w reklamach prasowych brytyjski koncern paliwowy BP.
Jak czytamy na stronach internetowych spółki, "proekologiczną filozofię firmy BP symbolizuje logo firmy - Helios, w którym kolor zielony oznacza odpowiedzialność za środowisko, a żółty symbolizuje słońce i energię słoneczną".
BP doczekało się pochwał ekologów. - Jest to jedna z tych korporacji, które nie tylko mówią o ekologii, ale także podejmują konkretne działania....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta