Lepiej reklamować u sprzedawcy niż u producenta
Do klubów Federacji Konsumentów trafia ostatnio bardzo dużo skarg na wadliwe wyroby budowlane. To efekt wyjątkowego w ostatnim czasie urodzaju na remonty, gdyż 2005 był ostatnim rokiem odliczania ulgi.
Każdy kupujący chciał zdążyć przed wygaśnięciem ulgi remontowej, więc efektem tego pośpiechu są źle osadzone oraz nieszczelne okna i drzwi, krzywe kafelki, wypaczone panele i odbarwione dachówki. Poniżej radzimy, na co zwracać uwagę przed kupnem oraz jak reklamować wadliwy towar i usługi.
Zanim kupisz- Żeby zminimalizować ryzyko wystąpienia kłopotów, najlepiej wybierać sprawdzone, znane firmy, nawet małe, ale przez kogoś polecone. Błędem jest, jeśli ktoś bierze książkę telefoniczną, dzwoni do dziesięciu firm i wybiera najtańszą. Z pewnością nie wybierze w ten sposób najlepszej. Trzeba pamiętać, że dobra usługa kosztuje, a przedsiębiorcy nie są filantropami. Jeśli jest niższa cena, to zapewne niższa będzie także jakość usługi - radzi Robert Klec z Klubu Federacji Konsumentów w Częstochowie. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta