Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na kolor raczej nie narzekaj

23 stycznia 2006 | Nieruchomości, budownictwo | BK

SKARGI KLIENTÓW Nie zawsze kupujący mają rację Na kolor raczej nie narzekaj Do Federacji Konsumentów trafiają ci, którzy mają kłopot z realizacją reklamacji u producenta lub sprzedawcy. Nie wszystkie skargi są jednak zasadne.

 

Zdarza się, że po miesiącu komuś przestaje podobać się kolor zamówionych drzwi lub wysokość, na jakiej zamontowano klamkę. Poniżej podajemy przykłady skarg zasadnych oraz pretensji, których nie można uznać za reklamacje.

Skargi zasadne

> Mieszkaniec bloku postanowił zmienić okna. Firma, u której zamówił towar wraz z montażem, szybko i terminowo wykonała pracę. Po odklejeniu folii zabezpieczającej i umyciu okien, okazało się jednak, że szyby są porysowane. W firmie nie chciano uwzględnić reklamacji. Jej przedstawiciel stwierdził, że nie ma...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3745

Spis treści
Zamów abonament