Moda na chrupiące śniadanie
Od grudnia 2004 r. do listopada 2005 r. na płatki śniadaniowe wydaliśmy prawie 435 mln zł (nie licząc bazarów, barów i hurtowni), o blisko 50 mln zł więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej - wynika z badań firmy AC Nielsen.
Wartość rynku płatków śniadaniowych wzrosła w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy o ponad 13 proc. - Największy, kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży płatków notowano w połowie lat 90. - przypomina Jarosław Szczepanowski, rzecznik prasowy Cereal Partners Poland Toruń - Pacific, produkującego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta