Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient ma trzy lata na stawianie żądań

03 kwietnia 2006 | Prawo | RK

NIERUCHOMOŚCI Jak zmusić dewelopera do usunięcia wady w mieszkaniu Klient ma trzy lata na stawianie żądań Osoba, która kupiła od dewelopera mieszkanie z wadami, może żądać ich usunięcia na koszt sprzedającego

Pękające ściany, zacieki - takie wady mogą zdarzyć się nawet w nowym budownictwie. Klienci dewelopera nie są jednak bez szans.

Przepisy kodeksu cywilnego stanowią, że odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wadliwą rzecz ponosi sprzedawca (art. 556 k.c. i nast.). Deweloper dla kupującego mieszkanie jest sprzedawcą. Oznacza to, że na nim spoczywa odpowiedzialność za ewentualne wady lokalu. ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3805

Spis treści
Zamów abonament