Mięso drobiowe wraca do łask
Po ostatnim zagrożeniu epidemią ptasiej grypy znacznie spadło zainteresowanie produktami drobiowymi. Doprowadziło to do destabilizacji ich rynku. Unia postanowiła zatem przywrócić zaufanie konsumentów do drobiu, przede wszystkim przez przekazywanie im właściwych informacji. Podstawą do takich działań jest wchodzące w życie 18 lipca rozporządzenie Komisji WE nr 1022/2006, sporządzone w Brukseli 5 lipca 2005 r. Zmienia ono wcześniejsze rozporządzenie nr 2836/2000 (było stosowane od 1 stycznia 2001 r.) w ten sposób, że do wykazu produktów objętych unijną promocją włącza mięso drobiowe.
Symboliczne etykiety i ekologiczna żywnośćZgodnie z regulacją wspólnotową, która we wszystkich państwach członkowskich, czyli także w Polsce, musi być stosowana bezpośrednio i wiąże je wprost, promocja nie może być ukierunkowana na określoną markę ani zachęcać do konsumpcji produktu ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta