Sportowy sponsoring bez praw
Tomasz Lipiec : Tak jak w wielu innych dziedzinach w polskim sporcie człowiek jest tyle wart, ile ktoś jest w stanie zapłacić za jego pracę. To oczywiste, że mechanizm wolnorynkowy powinien tu działać tak jak gdzie indziej. Także sponsoring sportowy jest nieodzowny, ale w Polsce wciąż nie ma prawa, które pozwoliłoby na skuteczną kontrolę przepływu pieniędzy w tej dziedzinie.
Dlaczego nikt nie zainteresował się stworzeniem takiego prawa?Przede wszystkim dlatego, że sukcesów w polskim sporcie jest niewiele. Nie ma sukcesu - nie ma sponsora. Gdy nagle pojawił się Adam Małysz, jego zwycięstwa były zjawiskiem niespotykanym po 1989 roku. Szybkość, z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta