Najwięcej atrakcji jest w reklamowych gazetkach
Ten chwyt marketingowy znają już wszyscy w Polsce. Jednak wciąż wiele osób chwyta przynętę w postaci tańszego niż zazwyczaj wiaderka z mopem do zmywania podłogi lub wyjątkowo taniej herbaty w dużym opakowaniu. Nie omija to też przedsiębiorców, choć jako przedstawiciele biznesu powinni być odporni na takie techniki perswazji.
Problem ten mają przede wszystkim właściciele małych i średnich firm, którzy często pełnią rolę zaopatrzeniowca. A nawet jeśli nie robią zakupów sami, domagają się od pracowników, by szukali najtańszych produktów w sklepach oferujących materiały biurowe czy artykuły spożywcze.
Nie zawsze jednak łatwo jest zapanować nad kosztami zakupów, bo promocje wciąż przyciągają. Gdy bliżej przyjrzymy się zwykłym zakupom robionym przez firmy, może się okazać, że nie tylko nadzwyczajne oferty stają się pretekstem do nadmiernych wydatków.
Samochód i tak stoi-...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta