Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Festiwalowa ofensywa sponsorów

08 sierpnia 2006 | Ekonomia | kż
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MARKETING Festiwalowa ofensywa sponsorów W te wakacje możemy się bawić na kilkunastu dużych imprezach muzycznych. Wiele z nich sfinansują firmy, które przez koncerty i festiwale chcą dotrzeć do swych obecnych i przyszłych klientów W ubiegłym roku Simply Red był największą gwiazdą Sopot Festival — imprezy TVN, na którą stacja wydała w sumie 10,5 mln. zł nie licząc kosztów promocji (c) MAŁGORZATA PSTRĄGOWSKA

Coraz więcej firm decyduje się na sponsorowanie w Polsce dużych muzycznych imprez z udziałem międzynarodowych gwiazd. W tym roku z własnymi festiwalami zadebiutują Coca-Cola oraz Polska Telefonia Cyfrowa. Specjaliści z branży szacują koszt obu tych imprez na co najmniej 10 mln zł.

- Od około trzech lat działy marketingu wielu firm poszukują nowych rozwiązań, które pozwolą lepiej dotrzeć do ich klientów. Wyraźnie rośnie zainteresowanie imprezami muzycznymi, znacznie bardziej niż innymi dziedzinami kultury - mówi Mikołaj Ziółkowski, prezes spółki Alter Art, która...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3910

Spis treści

Gorące rozmowy

Zamów abonament