Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

04 sierpnia 1995 | Ekonomia | JB

Informacje

Coca-Cola najdroższą marką na świecie

W klasyfikacji opracowanej przez amerykańskie pismo "Financial World Magazine", największą wartość finansową na świecie mają kolejno marki Coca-Cola, Marlboro i IBM. Nazwa Coca-Cola, która zajmuje pierwszą pozycję już drugi rok z rzędu, jest warta 39 mld USD. Przy opracowaniu rankingu brano pod uwagę obroty i zyski firm, pozycję marki na rynku, jej zdolność do występowania na różnych rynkach narodowych świata, jak również siłę perswazji. Najlepiej zarządzane są natomiast marki -- kolejno -- Microsoft, Louis Vuiton (francuski producent perfum) i Coca-Cola. (AFP)

Bertelsmann i Canal Plus oferują filmy tv na zamówienie

Niemiecka grupa prasowa Bertelsmann AG i francuski Canal Plus zapowiedziały utworzenie wspólnej firmy, która będzie sprzedawała filmy na zamówienie za pośrednictwem telewizyjnych sieci kablowych. Nowa spółka zajmie się również opracowaniem europejskiej normy telewizji kodowanej, z której będzie mogła...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 548

Spis treści
Zamów abonament