Informacje
Informacje
Coca-Cola najdroższą marką na świecie
W klasyfikacji opracowanej przez amerykańskie pismo "Financial World Magazine", największą wartość finansową na świecie mają kolejno marki Coca-Cola, Marlboro i IBM. Nazwa Coca-Cola, która zajmuje pierwszą pozycję już drugi rok z rzędu, jest warta 39 mld USD. Przy opracowaniu rankingu brano pod uwagę obroty i zyski firm, pozycję marki na rynku, jej zdolność do występowania na różnych rynkach narodowych świata, jak również siłę perswazji. Najlepiej zarządzane są natomiast marki -- kolejno -- Microsoft, Louis Vuiton (francuski producent perfum) i Coca-Cola. (AFP)
Bertelsmann i Canal Plus oferują filmy tv na zamówienie
Niemiecka grupa prasowa Bertelsmann AG i francuski Canal Plus zapowiedziały utworzenie wspólnej firmy, która będzie sprzedawała filmy na zamówienie za pośrednictwem telewizyjnych sieci kablowych. Nowa spółka zajmie się również opracowaniem europejskiej normy telewizji kodowanej, z której będzie mogła...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)