Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka o polskie kobiety

04 sierpnia 1995 | Media, Internet | MR

Ceny tygodników dla pań

Walka o polskie kobiety

Trwa walka zachodnich wydawnictw o polskiego czytelnika. Najbardziej spektakularna jest "wojna cenowa" na rynku prasy kobiecej. Kolejne tytuły pojawiały się na nim z coraz niższymi cenami. Magazyny prześcigają się w rozmaitych formach promocji: czasowo obniżają ceny, organizują konkursy, w których nagrodami są pokaźne sumy. Jeżeli wziąć pod uwagę inflację, to większość tytułów faktycznie tanieje.

Analiza kampanii reklamowych oraz polityki cenowej wydawców czterech najpopularniejszych kolorowych tygodników kobiecych, pozwala wykryć pewne zasady, którymi kierują się koncerny walcząc o rynek czytelniczy. Zarówno "Pani domu" wydawana przez niemiecki koncern Axel Springer, jak i "Naj" należąca do firmy Gruner+Jahr pojawiły się dość późno na rynku -- w sierpniu 1994 roku. Dwa pozostałe pisma --...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 548

Spis treści
Zamów abonament