Walka o polskie kobiety
Ceny tygodników dla pań
Walka o polskie kobiety
Trwa walka zachodnich wydawnictw o polskiego czytelnika. Najbardziej spektakularna jest "wojna cenowa" na rynku prasy kobiecej. Kolejne tytuły pojawiały się na nim z coraz niższymi cenami. Magazyny prześcigają się w rozmaitych formach promocji: czasowo obniżają ceny, organizują konkursy, w których nagrodami są pokaźne sumy. Jeżeli wziąć pod uwagę inflację, to większość tytułów faktycznie tanieje.
Analiza kampanii reklamowych oraz polityki cenowej wydawców czterech najpopularniejszych kolorowych tygodników kobiecych, pozwala wykryć pewne zasady, którymi kierują się koncerny walcząc o rynek czytelniczy. Zarówno "Pani domu" wydawana przez niemiecki koncern Axel Springer, jak i "Naj" należąca do firmy Gruner+Jahr pojawiły się dość późno na rynku -- w sierpniu 1994 roku. Dwa pozostałe pisma --...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta