Nowe sieci kawiarni wchodzą do Polski
W Polsce co siódma kawiarnia to kawiarnia sieciowa. Obok takich firm, jak Coffeeheaven, Mercer'sGourment Coffee, Daily Cafe - działają też kawiarnie promujące marki największych producentów kawy: Tchibo, Nescafé czy Segafredo. Powstaje też nowa nisza na kawowym rynku - kawiarnie przydrożne. - Podróżując, Polacy coraz częściej szukają dobrej kawy i gastronomii - mówi Dorota Soida odpowiedzialna za wprowadzenie sieci Wild Bean Café na stacjach BP. Zapowiada, że do końca przyszłego roku otwartych zostanie 115 barków kawowych pod szyldem WBC na niemal wszystkich stacjach własnych brytyjskiego koncernu w Polsce. Dorota...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta