Mikołaj coraz bardziej hojny
W propozycjach prezentów prześcigają się promocyjne gazetki sieci handlowych, świąteczne katalogi firm i specjalne dodatki, które przed Bożym Narodzeniem zaplanowało wielu wydawców prasy. Nic dziwnego, bo można szacować, że w tym roku na wypełnienie worka Świętego Mikołaja wydamy kilka miliardów złotych. Według najnowszego badania firmy Ipsos średnio Polacy przeznaczą na ten cel 240 zł, choć co dziesiąty z nas kupi prezenty za ponad 500 zł.
Producenci i handlowcy dwoją się i troją, byśmy nie oszczędzali na gwiazdkowych upominkach.
- Wydawcy książek i płyt starają się, by w tym najgorętszym sezonie w handlu wypuścić na rynek jak najwięcej potencjalnych bestsellerów. Firmy kosmetyczne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta