Dobry czas dla organizatorów wystaw
Ożywienie gospodarcze w kraju, a w rezultacie poprawa kondycji wielu przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych powoduje, że zwiększają one wydatki na promocję i reklamę. I częściej niż kilka lat temu uczestniczą w targach. Szacuje się, że rocznie z tej formy marketingu korzysta ponad 25 tys. podmiotów z różnych branż. Rozwojowi rynku targowego sprzyja wejście Polski do Unii Europejskiej i swobodny przepływ między krajami towarów i usług. Lepsze wyniki to również zasługa większej aktywności firm organizujących targi. Dostosowują coraz lepiej swoją ofertę do potrzeb klientów.
- Współczesne targi zmieniają swoje funkcje zgodnie z tendencjami światowymi - podkreśla prof. Henryk Mruk z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, współautor wydanej niedawno publikacji "Marketing targowy. Vademecum wystawcy". Nie tylko zapewniają ekspozycję produktów na stoiskach, ale także oferują możliwość bezpośrednich spotkań kontrahentów. A nawiązywanie kontaktów osobistych jest podstawą budowania zaufania we współpracy handlowej.
Kolejny udany rokPrzedstawiciel Polskiej Korporacji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta