Sukces dla wybranych
Zakończyła się najbardziej kontrowersyjna loteria Polskiego Monopolu Loteryjnego. Wicedyrektor PML uważa, że przebieg loterii był prawidłowy.
Sukces dla wybranych
18 sierpnia zakończyła się trwająca od początku miesiąca loteria "Sukces" Polskiego Monopolu Loteryjnego. Aby wziąć udział w grze, trzeba było kupić informator PML oraz przez trzy tygodnie śledzić zestawy cyfr drukowane przez gazety promujące loterię. Komu drukowane liczby pokryły się z blokiem z informatora, mógł wygrać 100, 500, 10 000 lub 300 000 złotych.
W promowaniu wzięło udział 18 gazet w całej Polsce. Ich logo ukazało się milionom Polaków w reklamie loterii emitowanej w TVP 1 po głównym wydaniu Wiadomości. Za reklamę zapłaciły promujące gazety, proporcjonalnie do liczby informatorów rozprowadzonych w danym regionie. Lech Książakowski, wicedyrektor PML, powiedział, że wybrano tytuły najsilniejsze na rynkach regionalnych. W wielu regionach wybór, jakiego dokonał PML, był jednak podawany w wątpliwość przez konkurencyjne gazety, do których nie zwrócono się z propozycją wzięcia udziału w loterii.
Zaskoczeni w Wielkopolsce
-- Byliśmy zaskoczeni zarówno wyborem gazet, jak i wypowiedziami przedstawicieli PML. Monopol nie przysłał nam żadnej oferty dotyczącej loterii, dlatego wysłaliśmy doń pismo z wynikami badań m. in. Pentora,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta