Gazety dla klientów rosną w siłę
Dziś tytuły rozsyłane lub rozdawane klientom za darmo mają m.in. firmy motoryzacyjne, galerie handlowe, sieci fryzjerskie, kina i firmy odzieżowe. - Większych magazynów tego typu jest u nas ok. 60 - szacuje Łukasz Skalski, współwłaściciel spółki Concept Publishing Polska, która pracuje m.in. dla Tissot i kin Silver Screen. Według Tomasza Kościelnego, dyrektora zarządzającego agencji Agape, organizatora konkursu na najlepszy biuletyn firmowy, cały nasz rynek pism tego typu liczy dziś kilka tysięcy tytułów i z roku na rok rośnie o 5 -10 proc.
Choć od zachodnich odpowiedników, które z powodzeniem rywalizują ze zwykłą prasą, nasze tytuły konsumenckie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta