Taniej zapłacisz i dostaniesz lepsze stoisko
Wyjazd na targi sporo kosztuje. Jest to jednak inwestycja, która może przynieść zyski, jeśli firma dobrze się do tego przygotuje.
- Stoisko można ustawić w pawilonie targowym nawet w pół dnia, ale to nie wystarczy, aby odnieść finansowy sukces - mówi Sławomir Majman, prezes Biura Reklamy, firmy, która od lat organizuje w Polsce targi. - Trzeba wszystko wcześniej dobrze przygotować, zaprosić gości z branży, zadbać o materiały reklamowe, promocyjne, wpis do katalogu, pomyśleć o urządzeniu konferencji czy seminarium.
Agnieszka Ziemiańska, dyrektor marketingu Murator Expo, dodaje, że wcześniejsze zgłoszenie udziału firmy w targach to również gwarancja korzystniejszej lokalizacji stoiska. A to też ma wpływ na rezultaty przedsięwzięcia.
Teoria i praktykaWiększość krajowych organizatorów przyjmuje zgłoszenia od uczestników targów na trzy - sześć miesięcy przed...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta