Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Po pierwsze, trzeba mieć nowe samoloty

26 marca 2007 | Ekonomia | DW
źródło: Nieznane

ROZMOWA Po pierwsze, trzeba mieć nowe samoloty Rozmowa z Björnem Kjosem, prezesem i współwłaścicielem taniej linii Norwegian

Rz: Czy skorzysta pan z szansy, jaką daje otwarte niebo, i Norwegian zacznie latać do USA?

Björn Kjos: Czemu nie? Ale taka ekspansja wymaga czasu. Nasze samoloty stoją na lotniskach nie dłużej niż 20 minut. Gdybyśmy więc polecieli z Warszawy do Nowego Jorku, obsługa samolotu trwałaby dłużej i dziennie można byłoby robić tylko jedną trasę.

Chyba tylko z Irlandii można polecieć tam i z powrotem dwa razy. Do tego jeszcze potrzebne są nowe, większe samoloty, a w tej chwili maszyny w godziwym stanie nie można na rynku znaleźć. Kupowanie maszyn starszych się nie opłaca, bo naraża na wysokie koszty obsługi.

Jesteście jedną z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4101

Spis treści
Zamów abonament