Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Porządki w reklamowych billboardach pod kontrolą sądu

26 marca 2007 | Prawo | DF

PRAWO ADMINISTRACYJNE Porządki w reklamowych billboardach pod kontrolą sądu Usuwanie ulicznych reklam nie może się odbywać na dziko. Muszą być zachowane procedury przewidziane w kodeksie postępowania administracyjnego - stwierdził Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie

Władze wielu miast, m.in. Krakowa i Warszawy, wypowiedziały walkę reklamowemu chaosowi i samowolnie ustawianym billboardom.

- Chcemy ograniczyć liczbę reklam w pasie drogowym - mówi Urszula Nelken, rzecznik prasowy Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie. - W stolicy jest ich zdecydowanie za dużo. Na 800 km ulic zarządzanych przez ZDM stoi aż 4,6 tys. tablic. A w całym mieście ponad 15 tys.

ZDM twierdzi, że reklamy w pasie drogowym rozpraszają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4101

Spis treści
Zamów abonament